تولید محتوای مناسب و نقش آن در جذب مخاطبان حوزه کتاب
نوشته شده توسط : hamed

تا همین یکی‌از دو ده سال اخیر برای یافت کردن یک کتاب مایحتاج بود تا در برخی موردها سئو در مشهد کتابفروشی‌های متعدد را تحت و رو نمایید تا بالاخره بتوانید کتاب گزینه نظرتان را پیدا فرمائید. این فعالیت غیر از اتلاف وقت و انرژی می‌توانست در بخش اعظمی مورد ها موجب انصراف خریدار از این فعالیت گردد. البته به لطف تکوین تارنما‎‌های معتبری دراین مورد و ساخت و ساز محتوای مطلوب این خلل نیز رفع شده و امروزه دیگر عده ای که در جستجوی منابع آموزشی و یا این که کتاب‌هایی در قضیه‌های متعدد میباشند نیازی به سپری کردن وقت و هزینه نداشته و میتوانند صرفا با یک کلیک کتاب موردنظرشان را در وب پیدا نمایند و نسبت به خرید آن مبادرت نمایند.

یک کدام از معتبرترین وبسایت‌‎هایی که خلال ارائه کتاب‌های مطرحی از سراسر عالم قابلیت و امکان رسیدگی اجمالی کتاب و نیز پیشنهاد آن را مهیا می‌کند تارنما آمازون و گوگل ریدرز هست. درین دو وبسایت به قسمت بزرگی از کتاب‌‎هایی که در سراسر عالم منتشر می شود می‌اقتدار دست پیدا کرد. ولی گوگل ریدرز خلال پیشنهاد کتاب قابلیت تفحص آنلاین کتاب را نیز مهیا کرده است. ساخت محتوای مطلوب

برای کتاب‌هایی که پرطرفدار و همینطور در سطح جهانی شناخته گردیده و لبریز تیراژ می‌باشند برای مثال دلایل میل و ترغیب مخاطبین به بازدید و خرید از این تارنما‌ها هست. با این تمامی بی انصافی بزرگی میباشد در صورتیکه بخواهیم نقش ساخت محتوای مطلوب را به این خواسته کمرنگ جلوه دهیم. در واقع با این فعالیت کلیت سایت مربوطه را پایین پرسش برده‌ایم چرا‌که ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب که در وب سایت‌های دارای اعتبار جهانی از طرف نویسندگان زبده و حرفه ای شکل می گیرد رابطه تنگاتنگی با فروش و افزایش درجه تارنما دارااست.
در واقع وقتی که مولف ساخت و ساز محتوا کارکشته نباشد داده ها قابل قبولی در قضیه کتاب، مولف و خصوصیات کلی کتاب از قبیل تعداد صفحه ها و خلاصه‌ای از آن و نیز وضعیت خرید آن در مشت استفاده کننده قرار دهد و یا این که در ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب آن در گیر ضعف‌هایی باشد مورد می تواند فیض‌ای معکوس پیرو داشته باشد و شخص به سراغ بقیه تارنما‌های مرتبط برود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: